0

Порівняння

Тут нічого немає

0

Кошик

Ви додали 0 товарів на сумму 0 грн

Ваш кошик пустий

допомога

Допомога

Гаряча лінія

(044) 223-59-09

Графік роботи

Пн-Пт з 09:00 до 19:00
Сб-Нд з 10:00 до 17:00

Пишіть нам

info@kievlinza.ua
uk
ru

Умови повернення

Інтернет-магазин kievlinza.ua продає тільки сертифіковані товари.

Товар підлягає поверненню


Товар підлягає обміну протягом 14 днів з дня покупки при наявності товарного чека згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

 

При купівлі товару уважно перевіряйте вміст Вашого замовлення. Ви можете відмовитися від покупки товару або його частини безпосередньо в момент покупки, якщо товар не відповідає замовленому.

 

Якщо Ви вирішили повернути товар з будь-якої причини, він повинен бути переданий Вами тільки в оригінальній упаковці, що не піддавалася механічних пошкоджень.

Товар НЕ підлягє поверненню

 

Лінзи для контактної корекції зору і засоби по догляду за лінзами є медичними засобами, тому, після відкривання ємності для їх зберігання вони не підлягають обміну та поверненню (згідно з постановою Кабінету міністрів України від 19.03.1994 про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів " і Наказу МОЗ України №360 від 19 липня 2005 року (пункт 16).

 

 

Заміна та повернення товару не передбачається, якщо Ви помилково замовили товар не з тими оптичними характеристиками, або з експериментальною метою. Відповідальність за правильний підбір характеристик і параметрів контактних лінз повністю покладається на вашого лікаря-офтальмолога.

 

 

Умови гарантії

У разі закінчення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються. Гарантія діє лише в тому магазині, в якому була здійснена покупка.

Гарантія на окуляри, виготовлені за індивідуальним рецептом поширюється на дефекти виробу (недоліки виробництва). Гарантійний термін на окуляри, виготовлені за індивідуальним рецептом 30 календарних днів від дати видачі замовлення, зазначеної на бланку замовлення.

 

При зверненні з питань гарантії обов'язково мати при собі:

 

 

  1. Продукцію в належному вигляді і оригінальній упаковці
  2. Товарний чек
  3. Документ, що засвідчує особу (паспорт)

 

 

Якщо Ви виявили виробничий брак, ми можемо забрати лінзи на експертизу, і якщо дефект підтверджується, зробити або обмін товару, або повернення коштів.

 

 

Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання або транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи.

 

 

Гарантія на окуляри, виготовлені за індивідуальним рецептом не поширюється на:

 

 

  1. Якщо вироб був використаний не за призначенням
  2. Недбале ставлення до виробу
  3. Втрати або пошкодження виробу під час пожежі, нещасний випадок
  4. Механічному пошкодженні в результаті падіння, удару, застосуванні хімічних засобів і т.д.
  5. Закінчення терміну придатності частин з обмеженим терміном служби (1 місяць): заушники, гвинти, носоупори. С
  6. амостійному ремонті виробу або сторонніми організаціями.
  7. Замінюючи частини оправи, лінзи або супутніх товарів; при відсутності гарантійного талона.
  8. Гарантійні зобов'язання на ремонт окулярів не поширюються.

 

 

Договір публічної оферти

 

Положення про обробку і захист персональних даних

 

Угода користувача про порядок використання інтернет-сайту

 

Переваги Kievlinza

Безкоштовна доставка по Україні

 

При замовленні більше 600 грн, доставка безкоштовна

Комп’ютерна діагностика зору

 

Наші лікарі проведуть Вам сучасну діагностику зору абсолютно безкоштовно